poniedziałek, 19 sierpnia 2013

3. Jestem uzależniony

Minęło naprawdę sporo czasu od mojego ostatniego wpisu, bardzo Was za to przepraszam, ale z doświadczenia wiem, że to gry są uzależniające, a pisanie na blogu, niekoniecznie. 
Mam nadzieję, że cieszycie się prawie tak bardzo jak ja (bo bardziej się nie da), targi Gamescom zaczynają się już jutro, Diablo 3 wychodzi za dwa tygodnie a w necie pojawia się coraz więcej informacji dot. CoD: Ghost (które dopiero kilka dni temu zwróciło moją uwagę)

Jeżeli chodzi o Gamescom, to nie mogę doczekać się Titanfall, The Division i może Destiny, ale nie pogardzę kolejną uzależniającą gierką typu COD czy BF4. Szczerze powiedziawszy, kilka dni temu doszedłem do wniosku, że po zakupie PlayStation 4 kupię sobie tylko gier w ich pudełkowych wersjach, a poza tym to moja subskrypcja PS+ będzie musiała utrzymać mnie przy życiu. 
Jeżeli chodzi o to jakie gry chciałbym zakupić, to będą to: Titanfall (o ile będzie na ps4, a podobno tak), Destiny, The Division i może Ghosts, ale to zależy od tego czy moi znajomi to kupią. 

Jeszcze raz chciałbym przeprosić za brak posta przez tak długi czas, ale to wszystko wina trybu wieloosobowego w trzecim Battlefieldzie, nigdy nie myślałem, że ta gra aż tak mi się spodoba,. Broniłem się rękami i nogami od tej gry, ale z braku laku, ściągnąłem sobie to (bo było za darmo w plusie) i gra całkowicie mnie pochłonęła  A przynajmniej to tego stopnia, że zapomniałem o przygodzie Olivera z Ni No Kuni, a to już coś znaczy. 

Opuszczę Was w tym momencie, ale nie martwcie się zostawię Wami Pana z GameInformera. 



Ciao ~!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz