niedziela, 4 sierpnia 2013

1. Nowy początek

Siemanko, witam wszystkich serdecznie na moim nowym i (mam nadzieję, że ostatnim) gamingowym blogu. Nazywam się Daniel, ale większość z Was będzie mnie kojarzyć jako użytkownika portalu PS3Trophies.org o nicku eAthena. Jeżeli mnie nie znacie, to nie musicie z tego powodu podcinać żył, albo robić czegokolwiek. Blog na którym aktualnie się znajdujecie, będzie zawierać treści związane z grami komputerowymi, konsolowymi i wszystkim innym co ma z nimi jakikolwiek związek (komiksy, recenzje itd.). Podoba się ? Jasne, że się podoba, zanim jednak zrobi się Wam ciepło na sercu, to wiedzcie, że jestem niesamowicie trudnym i dziwnym człowiekiem i musicie podchodzić do moich postów z ogromnym dystansem. Pomysł na tego bloga pojawił się w głowie mojej dziewczyny podczas naszego pobytu na XIX Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą. Od momentu omówienia tego pomysłu ze mną, masa różnego rodzaju usprawnień i różnych małych dupinek pojawiała się w mojej głowie. Jedną taką rzeczą, która może wydać się niektórym fajna, jest fakt, że będę pisał zarówno w naszym pięknym języku jak i w języku "fajfokloków", nie planuje zmieniać treści merytorycznej postów, więc osoby nierozumiejące angielskiego nie muszą się martwić o jakąś ogromną stratę. Cóż, to by było tyle, do przeczytania wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz